Se souvenir de moi
Explorez 11424 employeurs et 47802 évaluations
Taille de l'entreprise : Grande (Plus de 500 employés)
Industrie : Tourisme, Voyage, Transport de passagers
basé sur 246 évaluations
If you value your personal health and safety, please stay far away from the ramp/baggage position. Management has no clue what they are doing there. Employees often feel like they are at odds with the company, with them assigning you to places you lack clearance for, or understaffing you for jobs that require more than one individual, assigning you work that cannot be safely completed without breaking airport regulations. And questioning or asking for help is met by bully tactics to keep people in line. The first thing the union rep said to us during training is to do your time and get out. I should have followed my gut and left right then, but I thought I could tough it out. My time ended there with a permanent injury due to mismanagement. I was put working solo on a job requiring more than one person, the leads were off talking with their buddies instead of working, one even gave me attitude when asked for help, eventually time ran out for the flight and in the rush I was injured. The icing on the cake? Air Canada will harass you constantly when you are sick or injured. This is my warning to you, potential employee. Stay far away, for your sake.
Publié le 30 novembre 2020 par Évaluateur #247 | Signaler comme inapproprié
Cette revue était-elle utile? 11 0
Votre message semble ne pas respecter notre politique d'affichage. Voulez-vous continuer?
Veuillez signaler une évaluation seulement si :
Contenu illicite, obscène, menacant, raciste, répréhensible ou insultant.
Allégations non fondées ou diffamatoires.
Commentaires non courtois, hors propos ou EN MAJUSCULES.
Attaque personnelle ou mention de nom, initiales ou titre de poste.
Dénonce des activités illicites.
Après avoir lu nos directives, veuillez nous expliquer pourquoi vous signalez cet évaluation :
 
L’évaluation ou le commentaire a été signalé(e) et sera révisé(e) sous peu.
Modèle d'affaires, vision et stratégie
Compétences de la direction
Valeurs et culture
Communication interne
Rétroaction
Reconnaissance
Fierté
Engagement
Espace de travail (aménagement)
Ambiance
Recrutement, développement, rétention
Tâches et responsabilités
Travail d'équipe et collaboration
Organisation du travail
Rémunération et avantages sociaux
Horaires, charge de travail et congés
Stress
Conciliation travail/famille
Avancement
Recommandable
GLOBAL