Remember me
Explore 11555 employers and 48052 ratings
Size of company: Medium (50 - 499 employees)
Industry: Arts, Entertainment, Recreation
based on 8 ratings
je vois que le club a beaucoup changé de 2007 à 2009, j'y ai travaillé pendant 1 année au centre d'appel en télémarketing et c'était une mauvaise expérience, tout ce qui compte c'est les chiffres, faire le plus d'abonnements possibles, rien d'autre, en une année les commissions ont diminué de moitié, les mises à pieds (congédiements) étaient quotidiens, tu n'es qu'un numéro, une machine à faire des abonnements, si tu n'en fais pas suffisamment on te mets dehors, la superviseure (Marie-Ève) disait de nous "la garderie", zéro profissionnalisme.... le seul bon truc c'est les livres pour ceux qui aiment la lecture...
Posted on 26 February 2010 by Rater #5 | Flag as inappropriate
Was this review helpful? 2 0
Your message seems to infringe our Posting policy. Do you wish to continue?
Please only flag a rating if :
Illegal, obscene, threatening, racist, objectionable or injurious content.
Allegations are unfounded or libellous.
Comments not polite, off topic or use ALL CAPS.
Personal attack, or mention of name, initials or function.
Denounce illegal activities.
After reading our flag guidelines, please tell us why you are flagging this item:
 
The rating or comment has been flagged and is under review.
Business model, vision and strategy
Management's skills
Values and corporate culture
Internal communication
Feedback
Recognition
Pride
Engagement
Work space (layout)
Atmosphere
Recruitment, development, retention
Tasks and responsibilities
Teamwork and cooperation
Organization of work
Compensation and benefits
Schedule, work load and holidays
Stress
Work/family life balance
Advancement
Recommendable
OVERALL